HTML

Nagyon menő a kobalt kék a férfi cipőkön (is)

2014.11.19. 23:42 Kóczián Péter

Őszintén szólva amíg rá nem találtam egy Twitter bejegyzésre, nem tudtam, hogy 2014-ben a kobalt kék az egyik menő szín. Az egyik webshop a Guccitól ajánlotta az alábbi cipőket. 

Gucci.jpg

Gucci 2.jpg

Aztán gyanút fogtam, s kíváncsi voltam, hogy csak egy Twitter bejegyzés bizonyítja a kobalt kék népszerűségét vagy más példák is. Kiderült, hogy tényleg menő szín, még a férfi cipők világába is betört. Önálló színként a Comme des Garconsnál -

Comme des Garcons.jpg

- és kiegészítő színként a Fendinél. 

Fendi.jpg

És szerintem a kék más árnyalatainak használatára is hatással van, lásd ezt a Zegna cipőt. 

 

Zegna.jpg

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://koczianvasarol.blog.hu/api/trackback/id/tr406917411

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása