HTML

A pöttyös nyakkendő forradalom

2014.02.26. 14:55 Kóczián Péter

pottyos_tavolabb_1393422988.JPG_1836x3264

Szerintem lassan húsz éve annak, hogy ha elegánsan akarok öltözni, akkor leginkább, leggyakrabban csak egy színű vagy csíkos nyakkendők állnak a rendelkezésemre. Húsz év nagy idő, ennek véget kell vetni, s új mintákra kell áttérni.

Történészek, szakértők azt mondják, a ruházkodás úgy változik meg, hogy egyes emberek eldöntik: egy adott naptól másképp öltöznek. Én is így döntöttem.

Tegnap elkezdtem a pöttyös nyakkendő forradalmamat. De nem a surranó pályát választottam, a kicsiny, alig látható pöttyös nyakkendőkkel, amelyekből lehet találni sokat a piacon. Hanem a klasszikus, nagy pöttyős nyakkendővel. Tegnap így néztem ki öltönyben és a pöttyös nyakkendőmben.

 

Szólj hozzá!

Címkék: nyakkendő vásárlás pöttyös nyakkendő Kóczián Vásárol

A bejegyzés trackback címe:

https://koczianvasarol.blog.hu/api/trackback/id/tr455833807

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása